Opiskelijan viikonloppu

Tämän viikonlopun opiskeluhommeleiksi olen ajatellut kielenhuollon viimeisen tehtävän aloittamista. Muut 12 sivullista olen saanut suht valmiiksi. Pieniä varmistus- ja tarkastusoperaatioita on kuitenkin vielä suoritettava. Esseemäistä tehtävää varten pitää kerätä materiaalia, joten tänään olkoon materiaalinkeruupäivä ja huomenna pyrin aloittamaan kirjallisen työn.

Muutoin viikonloppuni on tavanomainen, eli siivousta, ruuanlaittoa, pyykinpesua ja muutamia yhdistystoimintaan liittyviä päätoimittajan tehtäviä sekä tärkeimpänä asiana yhdessäoloa oman perheeni kanssa. Ulkona on aivan ihana ilma, joten saatanpa poiketa myös sienimetsässä nauttimassa syksyn läsnäolosta.

Huomasin eilen, että Yliopistokeskus Chydeniuksella on nyt omat sivut Facebookissa. Liityin heti faniksi. En ole käynyt koskaan Kokkolassa, joten oli mukava nähdä valokuvia talosta ja tiloista. Kuvista voisi päätellä, että Chydenius sijaitsee jonkinasteisessa maalaisidyllissä. Mikäs sen mukavampaa, sillä minun silmääni ja sieluani sykähdyttää aina ja iankaikkisesti suomalainen maalaismaisema.

Vietätpä viikonloppusi miten tahansa, nauti kuulaista syyspäivistä ja kerää haluamallasi tavalla voimia pimeän talven varalle!

btemplates

1 kommenttia: